Powerball-Hotline: 020 8081511

Welkom !!

Garantie

Wat valt er onder de garantie

De Powerball wordt natuurlijk geleverd met garantie, mits je hem gebruikt zoals in de handleiding wordt uitgelegd. Zolang je het product dus zorgvuldig gebruikt op manier waarop het bedoeld is zit je goed; het probleem mag dus niet zijn ontstaan door onzorgvuldig gebruik. Het komt gelukkig maar heel af en toe voor, maar dit zijn situaties waar de garantie betrekking op heeft:
  • De Powerball is zover je kunt vaststellen defect bij je bezorgd
  • De Powerball wekt geen gyroscopische krachten meer op (draait zonder weerstand)
  • De Speedcounter werkt niet (meer)
  • De Led lampjes werken niet (meer)
  • De Techno counter doet het niet meer (en je ik weet echt hoe hij werkt want je hebt de handleiding gelezen ; -)

Wat valt er niet onder de garantie

Het ligt voor de hand, maar voor de duidelijkheid hier een opsomming van wat niet onder de garantie bepalingen hoort:

  • de Powerball is gevallen (dit is altijd te zien bij een inspectie van het binnenwerk)
  • de Powerball is gestart op een andere manier dan de handleiding voorschrijft. Dus met iets anders dan met een startkoordje of met de hand.
  • er is iets in het binnenwerk van de Powerball gekomen, zoals stof, vuil of iets vloeibaars (dit is altijd te zien bij een inspectie van het binnenwerk)
  • de Powerball is geopend
  • problemen met Powerballen (of accesoires) waarvan niet is aan te tonen dat ze bij ons zijn gekocht

Hoe maak je aanspraak op de garantie

Mocht je een probleem ondervinden met je Powerball of accesoire en dit valt onder de garantie voorwaarden, volg dan dit stappenplan:

  1. Zoek je aankoopbewijs en ordernummer erbij; we moeten natuurlijk wel zeker weten dat je het product bij ons hebt gekocht
  2. Neem contact met ons op via 0515 760060, of via het emailformulier onderaan deze pagina of via de chat interface. En leg ons uit wat er precies mis is met je product.
  3. Indien we vaststellen dat je probleem inderdaad onder de garantie bepalingen valt vragen we je om ons het product op te sturen. Indien het probleem inderdaad onder de garantiebepalingen valt dan vergoeden wij de verzendkosten.
  4. Nadat we je product hebben ontvangen onderzoeken we de oorzaak van het probleem en melden je deze. Ook vermelden we je of je garantie claim correct is.
  5. Indien het probleem onder de garantie valt; dan sturen we je meteen een nieuw product
  6. Indien het probleem niet onder de garantie valt; dan vragen we je of je wilt dat we het product terugsturen op jouw kosten of dat we het voor je repareren (daar rekenen we gelukkig heel lage prijzen voor, service van de zaak).




Kom je er toch niet helemaal uit?

Neem dan contact met ons op, daar zijn we voor namelijk: We zullen altijd zo snel mogelijk reageren, vaak zelfs buiten kantooruren en in het weekend!